رکابی های لاغری و رنگی هات شیپر با بهترین دوخت09386932322
نوشته شده توسط : mehran

رکابی های لاغری و رنگی هات شیپر با بهترین دوخت09386932322


ایالات متحده — یک مطالعه جدید انجام شده توسط مرکز تحقیقات پیو نشان داد که 56٪ از کسانی که مسیحی می شوند ، به عنوان نتیجه مستقیم شعارهای هوشمندانه بر روی تاپ هات شیپر های مسیحی که نام های تجاری مشهور را نجات می دهند ، نجات می یابند.

دکتر لوئیس برایانت ، رئیس تحقیق ، گفت: "هنگامی كه كافران جلوه یك تی شرت را كه لوگوی ریس تغییر یافته است می گویند" عیسی "، به نظر می رسد كه آنها نمی توانند در برابر قدرت پس انداز انجیل مقاومت كنند." "شواهد و مدارک واضح است: پوشیدن رکابی هات شیپر  با یک تقلید تند و تیز از آرم های KFC ، تاکو بل یا شورولت بسیار مؤثرتر از شاهد بودن برای دوستان و خانواده شما است."

مطابق این مطالعه ، هرچه طراحی لوگوی aped تند تر به نظر برسد ، تاپ لاغری هات شیپر  ابزاری برای تبشیر مؤثرتر است. مقالات پوشاک با فریب های کم وضوح جنگ ستارگان ، کوکاکولا و Mountain Dew بسیار مؤثرتر از تی شرت های مسیحی که به خوبی انجام شده و دارای پیام های انجیل روشن بودند ، بسیار مؤثر است.

یکی از کارآموزان تحقیق می گوید: "ببینید ، بسیار هوشمندانه است زیرا به نظر می رسد اینتل می گوید ، اما وقتی نزدیک تر می شوید ، می گوید:" "نبوغ خلاق آمیخته با پیام انجیل ، آن را به ابزاری مناسب برای تبدیل مردمان ملت تبدیل می کند."

با توجه به نتایج کامل این مطالعه ، طبق گزارش ها ، یک مرد در پورتلند با یک مؤمن که لباس "گور عیسی مسیح" را گرفته بود ، قدم می زند.  رکابی لاغری هات شیپر  و فوراً به زانو دراز کشید و گریه کرد ، "من عیسی ندارم! برای نجات من چه کاری باید انجام دهم؟ "

کارآموز افزود: "ما چنین واکنش هایی را در سرتاسر کشور پیدا کردیم." "نتایج به دست آمده است: پیراهن خود را با تقلید مسیحی هوکی ، پوشانده و مطمئناً گمشده های مسیحی را به دست خواهید آورد."

برچسب بی نظیر

هر  تاپ لاغری هات شیپرز  با برچسب هایی با آرم Autíčkáře و شماره سریال تی شرت شما همراه است. ما فقط یک سری از این برچسب های شماره گذاری شده را تولید خواهیم کرد و دیگر آنها را تکرار نخواهیم کرد. در صورت از بین رفتن یا تخریب ، ما جایگزینی را انجام می دهیم ، اما فقط برای شما یعنی مالک اصلی  تاپ لاغری  است. مثلاً هر وقت این برچسب را روی اتومبیل می بینیم می دانیم که این یکی از 99 خواننده وفادار ماست!
قهوه

یک جایزه دیگر ، کوپن قهوه با دفتر تحریریه است که می توانید در جلسه Kafe & Kára ، در یک روز آهنگ یا در یک رویداد سرمقاله دیگری انتخاب کنید. یا شاید در جایی دیگر.
پس برای چی منتظری؟

شما فقط به یک  تاپ بلند هات شیپر  ماشین اسباب بازی نیاز دارید و تعداد نسخه های نسخه مقدماتی در حال کاهش است. پس از تأخیر و سفارش خود از طریق فرم ما ، که در اینجا پیدا خواهید کرد ، تأخیر نکنید.







به تازگی ، در زیرزمین خانه مادرم در طبقه بالا ، دو جعبه پر از لباس را کشف کردم که به نوعی در سال 1997 از من دور شدند. آنها پر از سنگهای قیمتی بودند - کالاهای قدیمی از "Twin Peaks" و "In Living Color" ، اوج دوران شکاف و غیره. اما من بیشتر مورد استقبال گرم قرار گرفتم تا با مواردی که آنقدر مشخص بودند دوباره روبرو شوم که تقریباً برای هر کس دیگری بی معنی باشند.

بهترین پیراهن قرمز آتش نشانی است که می خواند ، "خداحافظ Old Stuy". من بخشی از کلاس اول بودم که در سال 1993 از ساختمان جدید دبیرستان استوویزان فارغ التحصیل شدم. وقتی سال قبل از ساختمان قدیمی در خیابان 15 خیابان شرقی خارج شدیم ، این پیراهن ها به دانش آموزان داده می شد.

نیویورک من یک گوشه کوچک و مبهم است و پر از گوشه های خصوصی است که وقتی دنیا بی رحمانه می شود و در سایه سایه هایی از مکانهایی که به مرور زمان بلعیده شده اند (و توسعه دهندگان) تاریک می شوم.

موادی که می توانند به دلیل تغییر دما تغییر رنگ دهند ، ترموکروم نامیده می شوند. دو نوع ترموکروم شناخته شده وجود دارد: کریستالهای مایع (در حلقه های خلقی استفاده می شوند) و رنگهای لکو (در تی شرت هایپرکلور مورد استفاده قرار می گیرند).

تغییر رنگ پیراهن هایپر کلر بر اساس ترکیبی از دو رنگ است: رنگ پارچه رنگ شده ، که ثابت مانده است ، و رنگ رنگ ترموکرومی. قطرات مخلوط رنگ ترموکرومی در میکروکپسولهای شفاف ، قطر چند میکرومتر محصور شده و به الیاف پارچه وصل می شوند.

آیا می خواهید مجله مورد علاقه خود را بر روی سینه خود بپوشید و به ما کمک کنید تا مقالات با کیفیت و خواندنی بیشتری را برای شما تهیه کنیم؟ تی شرت Autíčkářovské را از نسخه مقدماتی محدود سفارش دهید و به یکی از 99 پوشاک تبدیل شوید. جدا از این حس خوبی که به ما در توازن در بودجه تحریریه کمک کردید ، چه چیزی از آن خارج خواهید شد؟

تی شرت با کیفیت

تی شرت های ما با بالاترین کیفیت چاپ شده در قیمت معمولی چاپ می شود - یعنی تی شرت های میوه میوه ای با وزن 205 گرم در متر مربع. بنابراین لازم نیست نگران خداحافظی پس از چند شست و شو باشید. شما می توانید برای مدت طولانی برای ما تبلیغ کنید!

علاوه بر این ، هر قطعه با گلدوزی دستی روی آستین - نه توسط کارگران دستمزد چینی ، بلکه مستقیماً توسط ویراستاران - شماره گذاری می شود. ما در آینده چیزی شبیه به این را تکرار نخواهیم کرد (زیرا فهمیدیم که این کار چیست)!



رکابی هات شیپر اصل

بهترین مارک گن ساعت شنی





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: